Radio Blackbird Headline Animator

viernes, 25 de julio de 2008

all my loving














FA#m SI7
Close your eyes and I'll kiss you
MI DO#m
Tomorrow I'll miss you
LA FA#m RE SI7
Remember I'll always be true
FA#m SI7
And then while I'm away
MI DO#m
I'll write home every day
LA SI7 MI
And I'll send all my loving to you

FA#m SI7
I'll pretend that I'm kissing
MI DO#m
The lips I am missing
LA FA#m RE SI7
And hope that my dreams will come true
FA#m SI7
And then while I'm away
MI DO#m
I'll write home every day
LA SI7 MI
And I'll send all my loving to you

Chorus:
DO#m DO MI
All my loving I will send to you
DO#m DO MI
All my loving, darling I'll be true

FA#m SI7
Close your eyes and I'll kiss you
MI DO#m
Tomorrow I'll miss you
LA FA#m RE SI7
Remember I'll always be true
FA#m SI7
And then while I'm away
MI DO#m
I'll write home every day
LA SI7 MI
And I'll send all my loving to you


**Chorus

DO#m MI
All my loving, all my loving ...

No hay comentarios: